Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6 stycken såg jag, men de lär vara betydligt fler. Konstaterade att de som jag började misstänka har en annan utfart än när jag spanade på just när de flyger ut sist. Så jag tror att jag missade många.Fladdermusspaning.
Hittills sett rvå, eller en två gånger.
Oklart om de är andra eller de som bor på vinden som tagit annan väg ut i år.
Hoppas se fler strax.
Jag stod kvar på förstukvisten en stund imorse innan jag kunde gå ut och börja jobba i trädgården, för att jag inte ville störa Hare som satt i godan ro några meter ifrån mig och gjorde sin morgonputs av alla tassarna...
Undrar varför harpalten har vita ben och tassar? Mamman hade inte det och inte haren hos dig heller.Jag stod kvar på förstukvisten en stund imorse innan jag kunde gå ut och börja jobba i trädgården, för att jag inte ville störa Hare som satt i godan ro några meter ifrån mig och gjorde sin morgonputs av alla tassarna...Visa bifogad fil 149083
Kan din hare kanske ha inblandning av skogshare?... Eller så kanske fältharen också kan ha vita tecken.Undrar varför harpalten har vita ben och tassar? Mamman hade inte det och inte haren hos dig heller.