Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man prisvärda gellack och uv-lampa?
Har varit inne på cdon och tittat på deras gellack, men den som finns flest av verkar ha fått kasst omdöme?
Finns där även lampa? Ska googla.Jag blev så trött på att försöka hitta nåt vettigt så valde att köpa Depend IQ kit och testa - väldigt nöjd hittills
Ja deras startkit är med uv-lampa Du behöver endast köpa till färglack och borttagningFinns där även lampa? Ska googla.
Fint! Är det dina riktiga naglar?H&M - Forget me not
Jag har visat detta lacket tidigare men gillar verkligen färgen Enda nackdelen är att jag tycker att det är lite svårt att få lacket jämnt
Visa bifogad fil 102208
Tack! Ja, det är mina riktiga naglarFint! Är det dina riktiga naglar?
Heja pepp! Nu sticker de t o m utanför fingertopparna ju!
Heja pepp! Nu sticker de t o m utanför fingertopparna ju!
Lösnagelremover är det enda sättet att få bort glitterlack utan att behöva gnugga sönder naglarna med vanlig remover.Hur tusan får man bort glitterlack enkelt?
Fick fixa till 2 naglar och märkte då att det är ju skitsvårt att få bort glittret
Lösnagelremover är det enda sättet att få bort glitterlack utan att behöva gnugga sönder naglarna med vanlig remover.
Brukar finnas på lindex, kvantum och säkert i fler vanliga butiker. Kicks kanske har.Men vafaaan får se om det går att få tag i på stan nån dag.
Brukar finnas på lindex, kvantum och säkert i fler vanliga butiker. Kicks kanske har.