Jag köpte ren mandelolja på Apotea sist. Billigare än sk nagelolja
Tack!
Får kolla det, min olja börjar snart ta slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte ren mandelolja på Apotea sist. Billigare än sk nagelolja
Visa bifogad fil 99981
Tre lager China Glaze "Temptation Carnation". Raka motsatsen till det förra lacket gällande täckning.
Det är fint på sitt sätt, men jag lär tröttna på det ganska fort pga att det är lite för diskret. Iaf när jag har långa naglar. Är de trasiga och korta, känns det bättre att vara diskret. Nu blev jag sugen när jag såg flaskan, men glömde hur genomskinligt det är.
Det där är tre lagerJag har ett liknande som jag använder när jag inte har tid att "lappa ihop" kantskav och sånt, tex vid resor, och som är snyggt när naglarna är kortare dvs gått av. Jag gör två lager så blir det mindre genomskinligt.
Det där är tre lager
Lägg ett eller två lager över någon annan färg så kan det nog bli riktigt snygg effektVisa bifogad fil 99981
Tre lager China Glaze "Temptation Carnation". Raka motsatsen till det förra lacket gällande täckning.
Det är fint på sitt sätt, men jag lär tröttna på det ganska fort pga att det är lite för diskret. Iaf när jag har långa naglar. Är de trasiga och korta, känns det bättre att vara diskret. Nu blev jag sugen när jag såg flaskan, men glömde hur genomskinligt det är.
Ett svart lack under kanske skulle vara något? Eller någon annan mer täckande färg.Visa bifogad fil 99981
Fina! Är det dina riktiga naglar?Blev lite höstligare tema denna gången. Har börjat använda en ny bit på el-filen verkar vara det jag saknat för att få en jämn finish.
Snart börjar naglarna bli i längsta laget för mig, men jag ska se hur långa jag kan få dem med endast gellack.
Visa bifogad fil 100114
Ett täckande rosa lack underst?Det där är tre lager
Det är en av mina favoriter. Tyckte färgen såg bekant ut när du postade bilden...Mitt rosa började flaga efter bara någon dag Blev en ny omgång Aruba blue från Essie, håller bättre!