Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju fint ut!!!Lite snett och vint men det skiter jag i så länge de sitter kvar! Men så svårt att forma jämfört med polygelen och jag får inte ren penseln
Visa bifogad fil 99627
Tack! Jag blev rätt nöjd trots att det blev snett. Men mycket filande Nu gäller det bara att de sitter kvar ocksåSer ju fint ut!!!
Tack det håller också jättebra!!! Det är Essie Aruba BlueSnygg färg Vad är det för lack?
Du har målat en vaddå?Ignorera det töda på tumnageln, har målat en tuttkruka och tja
Depends The antoinette look
Visa bifogad fil 99754
Haha jag undrade precis sammaDu har målat en vaddå?
Jag ser en lerkruka med ett bröst iDu har målat en vaddå?
Du har målat en vaddå?
Haha jag undrade precis samma
Jag ser en lerkruka med ett bröst i
Det enda överlacket jag använder.Såja, hoppas detta funkar nu, det var ju skitdyrt
Visa bifogad fil 99770
Jag tror absolut det kan vara nagelbanden som spökar!!!Gjorde alla naglarna akryl igår och i förrgår och idag ramlade en av men har fortfarande inte fått tag på nagelbandsremover så hoppet är inte helt borta ännu
Hoppas verkligen det! Får beställa remover för har inte hittat i butikerna härJag tror absolut det kan vara nagelbanden som spökar!!!
Bra produkter är allt och nagellacket skyddar nageln. Jag har mina målade hela tiden.
Bra rengöring, baslack, nagellack och topplack. Jag gör nytt en gång i veckan.