Varför vill man ha gelnaglar? Är det för man vill ha så långa som möjligt?Det hoppas verkligen jag också! Är så trött på att lägga så mycket tid och pengar på naglar som bara sitter någon dag
Bara nyfiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför vill man ha gelnaglar? Är det för man vill ha så långa som möjligt?Det hoppas verkligen jag också! Är så trött på att lägga så mycket tid och pengar på naglar som bara sitter någon dag
Jag vill ha långa fint formade naglar för att jag känner mig mycket finare då och mina egna håller inte utan går av. Jag är också nagelbitare så minsta lilla kant på som sticker ut på nageln eller nagelbanden så blir hela nageln nedgnagd tills det nästan blöder. Med gelnaglar biter jag fortfarande men inte lika intensivt eftersom jag inte får tag i det på samma sätt på naturliga naglar. Nackdelen är att jag förstör mina tänder istället för naglarnaVarför vill man ha gelnaglar? Är det för man vill ha så långa som möjligt?
Bara nyfiken
Tyvärr inte. Det enda märket jag testat, var något jag inte minns namnet på. Men ett salongsmärke som man bara kunde köpa om man var utbildad nagelterapeut/-teknolog och hade gått en tilläggskurs hos märket.Oki Har du tips om någon bra märke?
Aha, vad syndTyvärr inte. Det enda märket jag testat, var något jag inte minns namnet på. Men ett salongsmärke som man bara kunde köpa om man var utbildad nagelterapeut/-teknolog och hade gått en tilläggskurs hos märket.
Vet inte om jag är nöjd eller om det bara ser plottrigt ut
Visa bifogad fil 99255
Jättehäftigt! Jag hade nog gärna haft nån färg under som framhäver prickarna ännu mer... om det fäster på lack?
Jo min kompis sa samma! Funderar på vilken färgkombo bara
Fäster gör det! Prickarna är gjorda med svart och rosa nagellack
Ännu häftigare! Jag trodde det var nån sorts nagelfolie...
Det var ett jävla pillergöra
Hoppas hoppas det funkarNu har jag beställt akryl. Ångrar mig redan för om inte det heller funkar så har jag kastat ännu mer pengar i sjön
Tack!Hoppas hoppas det funkar