Dagens hjältar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nebraska

Trådstartare
Vad har barn av idag för hjältar att se upp till?
När jag växte upp var det ju de akiva inom Greenpeace&Plogbilsrörelsen. PÅ tv var det Robin Hood,Ivanhoe,Pippi Långstrump och inte minst Bröderna Dahl :D .
Säg att det finnas andra än Pokémon och Olinda :crazy: .
 
Sv: Dagens hjältar?

Just nu är det Bamse. :D

(Fröken är 2,5 år)
 
Sv: Dagens hjältar?

Lines skrev:
Vad har barn av idag för hjältar att se upp till?
När jag växte upp var det ju de akiva inom Greenpeace&Plogbilsrörelsen. PÅ tv var det Robin Hood,Ivanhoe,Pippi Långstrump och inte minst Bröderna Dahl :D .
Säg att det finnas andra än Pokémon och Olinda :crazy: .
Tack och lov att mina barn slipper växa upp med greenpeace i bakgrunden. Nog för att de höll på med något igår på nyheterna men de syns ju tack och lov inte så ofta nu för tiden..

Mina barn ser ff på Bamse, Bananer i Pyjamas, Pettson och Findus, Mulle Meck, Astrids skapelser, disney channel mm. De blir nog bra människor :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 150
Senast: Emtherlia
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 972
Senast: Migo
·
Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i...
2
Svar
30
· Visningar
3 091
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp