Då jag ska måla om stallet, så vill jag ha inspiration!

L

lie

För tillfället så är det blått och vitt, inte alltför snyggt. Nu är stallet tvättat och det ska börja målas. Kan ni inte slänga in bilder på vilka färger ni har? Om ni inte kan lägga in bilder så får ni gärna beskriva vilka färger som ni har:) Massa bilder tack.:laugh:

Sv: Då jag ska måla om stallet, så vill jag ha inspiration!

Jag totalrenoverade mitt stall förra året. Då var det vitt o blått, och kobås sedan 50-talet kvar, tillsammans med foderbord som vi bilat bort och MASSA skräp o damm. På nedre bilden har vi rivit heela inredningen, tvättat och börjat måla. På den övre bilden är vi halvvägs med boxarna, ska måla mer, och galler ska upp osv. :laugh: vilket slit! vill aldrig göra om!

22034663.jpg

22034373.jpg

Sv: Då jag ska måla om stallet, så vill jag ha inspiration!

Mitt stall när det var nymålat sommaren -07.

DSC02512.jpg

Tkr det är en mkt fräsch färg och jag gillar den mkt

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama