D-rings bett och stångbett

cowgirl81

Trådstartare
Varför är dom alltid så stora. Hästen jag har på g som ska bli min blivande westernhäst har 10,5. Var hittar man så små westernbett. Stången är ju inte aktuell än men vill gärna ha ett D-ringsbett. Tycker ju att eftersom det är nya rön om hästmunnen så borde det ju finnas fler storlekar och välja på. Eller har jag fel. Kan ju inte stoppa in ett bett som är för stort. Ger ju mer skada än nytta.

Sv: D-rings bett och stångbett

7790.jpg

Sånt finns på http://www.hastprodukter.se/index.asp
för en rimlig summa i stl 10,5

Sv: D-rings bett och stångbett

Jo tyvärr har dom kort och faktura och det går inte. Annars är det just det D-ringsbettet jag är sugen på.

Liknande trådar

Western Jag har tänkt mig införskaffa en uppsättning westernutrustning till min sambos islandshäst. Har efter mycket om och men insett att...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: Cilva
·
Western Ni som har bett i den storleken, skicka gärna bild och berätta på vad för häst ni har det på. D-ring och stångbett. Har ett...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hittar verkligen inga små D-ringsbett som ska vara 3-delade eller raka. Helst rakt. Får vara rätt böjt.:mad: De ska vara 10 helst. 10,5...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Nominous
·
M
Utrustning Tänkte kolla om någon som har lite Sprenger bett nånsin mätt dom (eller har lust att göra det ;) ) Alla bett är ju inte "sanna" i...
Svar
4
· Visningar
1 811
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025