Sjalen
Trådstartare
Finns det? Jag håller på att bli galen på min mans alla cyklar på balkongen för jag vill ju ha just en fin balkong. Han går glatt med på att ha dem i vårt källarförråd eftersom han bara använder en som vardagscykel och säger att det finns krokar att hänga dem i framhjulen och rakt ner med. På så vis skulle de få plats. Det är bara det att källarförrådet ju inte har någon fast vägg utan typiskt nät (om än i starkare material än hönsnät så vikten skulle funka).
Hur kan man lösa detta? På Biltema hittar vi inget och på Jula har de visserligen bra väggkrokar på cykelavdelningen men bara till fasta väggar. Jag handlar gärna på internet från resten av Europa men vet inte om jag sett så många "svenska" källarförråd utomlands så jag tror mer på att lösningen finns här hemma. Eller?
Hur kan man lösa detta? På Biltema hittar vi inget och på Jula har de visserligen bra väggkrokar på cykelavdelningen men bara till fasta väggar. Jag handlar gärna på internet från resten av Europa men vet inte om jag sett så många "svenska" källarförråd utomlands så jag tror mer på att lösningen finns här hemma. Eller?