CWD / Antares / Dyon / HG osv - träns

carlssonpataket

Trådstartare
Sugen på ett nytt träns, vilket märke tycker ni är bäst och varför? Sådär outstanding läder så man blir helt lyrisk av det :love:
Hoppträns, brunt läder.
Har jobbat med träns av alla märkena i rubriken så har mina åsikter, men sugen på att höra vad ni tycker och tänker :laugh:
Har ni så posta gärna bilder!

Prestige :love: lätt det bästa lädret jag stött på.

Men annars gillar jag Dyon. Antares har jag inte haft turen att klämma på.

Prestige :love: lätt det bästa lädret jag stött på.

Men annars gillar jag Dyon. Antares har jag inte haft turen att klämma på.
Har du någon bild på ditt? Har haft äldre prestigeträns men inte tyckt att de varit hundra.. De nyare kanske är bättre? Gillar dock inte meredith, tycker det ska vara helt i läder :angel:

Har du någon bild på ditt? Har haft äldre prestigeträns men inte tyckt att de varit hundra.. De nyare kanske är bättre? Gillar dock inte meredith, tycker det ska vara helt i läder :angel:
Det är en kompis som har ett och vi står inte i samma stall längre så svårt att ordna bild. Hon köpte det i alla fall begagnat och det är underbart mjukt och en vacker djup rödbrun färg med dekorationssömmar.

Sugen på ett nytt träns, vilket märke tycker ni är bäst och varför? Sådär outstanding läder så man blir helt lyrisk av det :love:
Hoppträns, brunt läder.
Har jobbat med träns av alla märkena i rubriken så har mina åsikter, men sugen på att höra vad ni tycker och tänker :laugh:
Har ni så posta gärna bilder!

Om jag måste välja mellan dessa märkena så tycker jag Antarés är trevligt men även CWD och Dyón. Det är lite olika prisklasser på dem men CWD håller bra och blir bara snyggare med åren enligt mig. HG har jag ingen erfarenhet av.

Antarés är helt klart i en klass för sig. sedan CWD, HG och sist dyón. Har haft flertalet träns från samtliga märken.

Bifogade filer

• IMG_5283 (3).webp
    IMG_5283 (3).webp
    108,9 KB · Visningar: 85
Om jag måste välja mellan dessa märkena så tycker jag Antarés är trevligt men även CWD och Dyón. Det är lite olika prisklasser på dem men CWD håller bra och blir bara snyggare med åren enligt mig. HG har jag ingen erfarenhet av.
Du måste ingenting, har du andra märken du tycker är bättre så tipsa gärna om dem :)

Jag älskar PS of Sweden! Hade ett Dyon förut men sålde det nästan direkt då ponnyns mun är på tok för känslig för den modellen.

Jag funderar på att köpa ett Antares Precision. Nackstycket verkar helt fantastiskt! Dock har ju PS precis släppt ett nytt träns som känns lite likt Antares, men är 1000kr billigare. Frågan är ju om det ändå är värt att köpa Antares.

Antares!

Har haft Dyon, Equiline, PS och CWD. Antares vinner alla dagar i veckan! Beställde direkt från dem och fick det ny-oljat i en fin tränsväska (som man inte får om man köper av svenska å.f)

IMG_5875.webp

Antares!

Har haft Dyon, Equiline, PS och CWD. Antares vinner alla dagar i veckan! Beställde direkt från dem och fick det ny-oljat i en fin tränsväska (som man inte får om man köper av svenska å.f)

Visa bifogad fil 11805
Är just Antares jag är mest intresserad av lädermässigt just nu, helt fantastiskt! :love:
Dock(!) vill jag ha rundade mässingspännen, men kanske får tulla på det :cry:

PS skulle jag aldrig i mitt liv köpa med den kvaliteten de har :angel:

Jag älskar PS of Sweden! Hade ett Dyon förut men sålde det nästan direkt då ponnyns mun är på tok för känslig för den modellen.

Jag funderar på att köpa ett Antares Precision. Nackstycket verkar helt fantastiskt! Dock har ju PS precis släppt ett nytt träns som känns lite likt Antares, men är 1000kr billigare. Frågan är ju om det ändå är värt att köpa Antares.
PS finns inte på kartan, skräpläder och modeller som inte faller i smaken :down:

Antares är bättre alla dagar i veckan!

Liknande trådar

Utrustning Då jag planerar att skaffa häst igen om några år så sitter jag o kollar på utrustning osv. Gillar att ha en färdig plan för hur saker...
2
Svar
30
· Visningar
2 418
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, men på senare tiden så har jag blivit väldigt anti mot att ge mig iväg på aktiviteter. Även...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka