Hur var han under de 3 åren då?Så jag åkte hem till honom. Vi snackade lite, skulle ha sex, han kommer under förspelet och vänder sig sedan om och somnar. Man skulle kunna tro att det var sista gången jag såg den mannen, men nej, vi blev ett par i nästan tre år.
Jo, så är det ju förstås. Och vi har alla olika perioder i livet där vi är starkare och andra perioder i livet där vi behöver med stöd. Att under en mindre stark period stöta på en rövhatt gör ju det enklare att starta en relation med sagda rövhatt om man får rätt bekräftelse och blir sedd. Här har vi alla utrymme för utveckling! Jag suktar ju fortfarande efter idioten som inte ens hör av sig längre. SUCK!Nu var jag ung då, så jag vill väl hoppas att det här med att ställa krav och respektera sig själv blir enklare med åren för de flesta. Under min senaste period som singel så hade jag absolut NOLL tolerans för BS. Men det är ju inte lätt när man blir kär, vuxen eller ung, så blir man väldigt lätt blind för alla brister när man har de rosa glasögonen på sig.
Han har ju tack och lov aldrig varit nedlåtande och menat på att han inte orkar bry sig om min orgasm. Han är schysst att ligga med, men det är ju också för att jag är så sjukt attraherad.