CRX-metoden

Dentaku

Trådstartare
Glöm LCHF, GI och alla andra förkortningar - nu är den här! CRX-metoden ger dig både viktnedgång och kärlek! Allt du behöver göra är att skaffa valfritt antal rexar och och onödiga kalorier försvinner innan du hunnit stoppa dem i munnen. Allt som lämnas kvar är grönsaker och frukt(om du har tur). Ostbågar och chips är ett minne blott. Och att äta i smyg är inte längre möjligt, en rex kommer med ett inbyggt kylskåpslarm! Extra motion kommer du få av att bevaka den mat du ändå måste få i dig för att överleva:

CRX in action

(Detta inlägg skrivs med viss uppgivenhet efter att Meda ikväll gjort ett ninjahopp och slagit en ostbåge ur min sambos hand för att blixsnabbt knapra i sig den på vardagsrumsmattan. :rage: :D)

Sv: CRX-metoden

Vår huskatt måste ha ett uns rex i sig, hungrig som han är. Och jag som alltid trott att det var en labrador-gen :D

Sv: CRX-metoden

Påminner om häromdan när min lilla var så himla nyfiken på min jordgubbskräm att jag doppade fingret i krämen och räckte fingret mot henne tänkandes att det skulle väl visa att inte allting människor äter är gott. Tji fick jag, det var jättegott! :cautious:

Ingen som helst respekt för människors mat :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka