Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
undrar om det är någon som vet om den crw-hjälmen i hööks är bra, hi-lite pro plus. tänkte att jag skulle investera i en ny hjälm, min hjälm har nog sett sina bästa dar...
det står att hjälmen har ett bra ventialtionssystem, är det så bra som det står?
min syster har en sådan. hon är nöjd med den. har provat den själv, den är skön, ventilationssystemet vet jag inget om. övervägde att skaffa en sådan men köpte en charles owen showhat ist.
Jag har en sån hjälm. Har stort huvud, och det måste va väldigt konstig form på det också, för jag hittar verkligen INGA hjälmar som passar... Men crw-hjälmen är en av de få som jag kan ha, inte för att den sitter speciellt bra men det går iaf. Jag tycker iaf hjälmen som sådan är bra för det priset, det är bara mitt huvud som är lite konstigt... Ventilationssystemet är väl helt okej tycker jag.
Jag har den hjälmen och det är den bästa jag haft!
Den är skön och man blir inte så svettig, man kan justera ventilationen med. Jättebra passform! Såg att den kommer i gått nu med.. den var oxå snygg! Så den rekomenderar jag verkligen!
Provade idag om man kunde reglera
ventelation systemet som Domino sa...
Det funkade!!!
Satt o snurra o vicka på
"knoppen"till mina kompisar blev GALNA
Tycker att det var rätt kul(lättroad )
Iallafall...
Va bra att du sa de Domino
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.