Crazy cat lady?

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 464
Jag ligger här i sängen, med två katter som sällskap. Jag undrar lite om jag blivit en crazy cat lady. Mina katter är så himla mysiga och jag kommer nog alltid hellre dela säng med dem än med någon man.

Det är ett privilegium när de väljer att vara med mig. Och det gör de ofta.

Jag ligger här i sängen, med två katter som sällskap. Jag undrar lite om jag blivit en crazy cat lady. Mina katter är så himla mysiga och jag kommer nog alltid hellre dela säng med dem än med någon man.

Med Simpsons som ända referens undrar jag ju då om du kastar katter mot otrevliga/elaka personer. Om inte så är du nog bara en Cat Lady och inte en Crazy Cat Lady :up:;)😁

Nej, du är ingen crazy cat lady du har alldeles för få katter för det. :laugh: Du har bara blivit en kattälskande människa! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Sassy
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
809
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.