• Avel
  • Trådstartare Trådstartare jesa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 671
J

jesa

Läste nån tråd förut om crabbet och % av crabbet. Jag har en 2-åring e.Gimmick och u. Miss Tharantella. Hur kan jag enklast ta reda på hur många % crabbet min kille har
tack på förhand

Sv: Crabbet

Absolut enklast är nog att PM:a Barabia eller fråga henne i Crabbettråden på distans (det är hon som har varit snäll och räknat procent åt oss andra bukefalister där). :D

Är det du som har Thallrick? ( vet ej om jag stavade hans namn rätt)
Kan du inte lägga in bilder på honom?
Ingela

Tack det vore jättesnällt.
Jo det är Thallrik det gäller ska försöka (är inte så bra på det här) att få ut en bild, men jag har ingen nytagen... bara från isommras.

Hej igen!:)

Thallrik (Thallrick på allbreed) är hela 68,32% Crabbet, Grattis!!
Det vore himla kul att se bild(er), jag är ju 'gammelfarmor' till honom!:D

Bia

Hej!
Tack så jättemycket:bow: Jättesnällt!!
Försökte lägga ut bilder igår, förutom de små som är med i profilen. Men jag fattade inte riktigt hur man skulle göra:confused:
Jag ska även försöka ta några bättre bilder på honom.
men åter igen tack så mycket
Jeanette

Förlåt en okunnig, men vad är crabbet:crazy:

Ett fd arabstuteri i England som importeade många araber och som har haft rätt så stort inflytande så man brukar kalla de som stammar därifrån för just Crabbetaraber. De är rätt ofta fuxar med mycket vitt, eller är det bara fördommar :angel:?

Hejsan! vad roligt jag äger mamman(Miss Tharantella) til din häst:)

Hej!
Ja jag hörde att hon var såld! Hoppas du blir lika nöjd med henne som jag är med min lilla kille!:)

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Shaggy
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 339
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: liiinnea
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 874
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka