Cowboyboots!

G

Graendal

Alla westernmänniskor, jag behöver hjälp!

Var kan man hitta ett par riktiga cowboyboots? I bra läder, som är riktigt bekväma och snygga? Om man vill ha nästan löjligt klassiska och genuina och .. cowboyiga? ;)

Tack!

Sv: Cowboyboots!

Det hittar du i nästan vilken western butik som helst på nätet. Jag har köpt mina hos Lils och ska handla ett par nya nu när det är Aprilshowen på Grevagården på påsk. De som är helt slut nu köpte jag 2002 och har använt varje dag så det är bra kvalitet på den, kostar ca 1600 - 1700 kr.

Säger som simpe, i någon av westernbutikerna, och kan tillägga att enligt mig är Ariat det bästa märket att satsa på. Fast då kostar det också några tusenlappar men det är det väl värt....:love: :D

Gillar Ariat! Fast jag har bara vanliga ridskor från dem men de är supersköna. Tyvärr börjar sömmarna gå på dem så jag måste snart köpa nya.

Gillar Ariat! Fast jag har bara vanliga ridskor från dem men de är supersköna. Tyvärr börjar sömmarna gå på dem så jag måste snart köpa nya.

Howdy Ike again

I know where i Sweden you can by reel prof. Woorkboots, but I ask you all, is it OK to make PR for a buisnes her on this Vebsite?

Sorry but I have to ask, I don't know.

Regards Ike

Howdy Ike again

I know where i Sweden you can by reel prof. Woorkboots, but I ask you all, is it OK to make PR for a buisnes her on this Vebsite?

Sorry but I have to ask, I don't know.

Regards Ike

I´m not sure, sometimes it seems to be ok and sometimes not. Very confusing actually.

But I´m be happy if you try and give me the link to the website.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 602
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Västeråsträffstråden
  • Låna ut pengar?

Hund, Katt, Andra Djur