Seabaz
Trådstartare
Nu har ju inte Sverige haft någon direkt lock-down men tex här i Aus har vi haft något i stil med 50% lock down som jag ser det och alla hund shelters och rescues har blivit mer eller mindre "tömda" på "adoptivhundar" (adoptera är det nya namnet på köp och sälj med djur om jag får säga mitt men men).
Och uppfödare av renras har dubblat sina valppriser. Vilket jag förstår. Efterfrågan är såå stor.
Jag och sambon har kollat på valp i 1.5 år nu men timing har inte varit bra. Nu är timingen bra men ja, priserna är "ridiculous"....
Funderar på att vänta ytterligare 6 mån när alla dessa covid-köpare måste tillbaka till jobb och barnen till skola och inser att de inte hinner med valpen längre.....
Vet inte vad jag vill med tråden... kanske bara skriva av mig....
Och uppfödare av renras har dubblat sina valppriser. Vilket jag förstår. Efterfrågan är såå stor.
Jag och sambon har kollat på valp i 1.5 år nu men timing har inte varit bra. Nu är timingen bra men ja, priserna är "ridiculous"....
Funderar på att vänta ytterligare 6 mån när alla dessa covid-köpare måste tillbaka till jobb och barnen till skola och inser att de inte hinner med valpen längre.....
Vet inte vad jag vill med tråden... kanske bara skriva av mig....