county despri?

Janonym

Trådstartare
Hej!
Min kompis har en sån här sadel, och jag har ridit hennes ponny flera gånger och jag ÄLSKAR den! helt gudomligt skön!!
Hon ändrar nåt under kåpan när hon ska hoppa, alltså hon ställer om den till hopp/dressyr och hon får bra sits i både hopp och dressyrlägena.
Jag har testat den på min ponny och den låg perfekt, så jag funderar på att leta upp en despri i samma storlek.
Har ni hört nåt om denna sadel, eller har nån erfarenehet av den?

Sv: county despri?

Jag tyckte också att jag satt väldigt bra i den!
Fast dom är tydligen väldigt dyra som nya, hittat en jättefin begagnad för samma pris som jag skulle få för min nuvarande sadel..då slår jag nog till!

Sv: county despri?

Googlade county despri efter att ha läst din tråd, och jag skulle nog utan tvekan köpa en sån om jag hittade en i min (och hästens) storlek (och till rätt pris =) )

Den amerikanska tråden jag va in å läste i var MKT positiv till sadeln...

County som märke är ett MKT bra märke och gör inga "skitsadlar" =)

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 539
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 828
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 877
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar