Cosmopolite S ???

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Iaraphel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 804

Iaraphel

Trådstartare
Var är han nu?
Vet ju att han 05 lämnade flyinges program och återgick till ägaren och skulle tävlas av någon junior..
Men jag har sökt efter honom utan att hitta någon ny information..

så, var är han?
Har han tävlat något?
Hur många avkommer har han nu?
Det var väl 18 som föddes första årgången 04.. Sedan fick jag en 2005 efter honom..
Tycker att man borde få se någon efter honom på kvaliten eller 3årstestet i år.. Men har som sagt inte hittat någon, den enda man hört talat om är ju stoet Copia (född 04) men annars har jag inte sett till någon annan avkomma en min egen..

Vore kul med information och bilder, på honom och avkommer..
Har ju somsagt själv en valack efter honom som blir 3 i år..

Lite tanig och sent utvecklad, annars MYCKET snygg modell...
Bra gångarter, och visar god kapacitet i hoppningen.
Trevlig och lagom temperament, MEN tendens att bli sur, och bitsk :eek: något jag hoppas/tror inte kommer från modern.

Såg honom (cosmopolite) hoppa 2005 och verkade rätt "sur" då..

så.. någon med info?

Sv: Cosmopolite S ???

Jag vet att när ha stod på Flyinge så uppskattades han jättemycket av hästskötarna. De tyckte han var en av de finaste att rida på och väldigt okomplicerad att ha att göra med. Sedan åkte han till Ann-Sofie Oscarsson på Strömsholm- efter det har jag inte hört något. Men han borde ju vara i avel..

Sv: Cosmopolite S ???

Ofan.. När, var hur? Så han är inte med bland hingstar som är verksamma i aveln här i sverige längre då?

Är han såld till avel eller tävling? eller båda?

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·
Avel Hallå alla! Funderar på olika hingstar jag skulle vilja använda på mitt sto i framtiden. Alice är e. Last Liberty ue. Temple wind xx...
Svar
7
· Visningar
1 810
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 589
Avel Har ett xx sto e. Be my Chief - Music streak som är född 04 som nu har skadat sig i hagen och jag funderar nu på att ev betäcka om hon...
2
Svar
38
· Visningar
4 067
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna