C
CurlySue
Jag har bestämt mig (till 99% ) att skaffa en CRX och nu undrar jag om ni som har en eller flera av dessa vackra, och som jag förstår det, mycket trevliga katter, kan berätta om era erfarenheter. Positivt, negativt, rassjukdomar etc som en nybörjare (på CRX, men har haft katt tidigare) kan behöva veta. Om ni hellre vill får ni gärna pm:a om ni inte vill skriva i tråden.
Och jag undrar också vad en kattunge kostar, på ett ungefär!
Tacksam för hjälp i min beslutsprocess.
Hade en vuxen omplacering på g, men den bodde lite för långt bort, då jag gärna hade velat träffa den innan beslut.
Så nu har jag bestämt att det blir en kattunge. Jag kommer dessutom att vara arbetslös/arbeta hemifrån under våren så en kattunge skulle faktiskt passa mycket väl nu.
Jag har läst på Rexringen och flera andra sidor om rexar så lite basic vet jag, men skulle vilja ha mer 1:a handserfarenheter.
Och jag undrar också vad en kattunge kostar, på ett ungefär!
Tacksam för hjälp i min beslutsprocess.
Hade en vuxen omplacering på g, men den bodde lite för långt bort, då jag gärna hade velat träffa den innan beslut.
Så nu har jag bestämt att det blir en kattunge. Jag kommer dessutom att vara arbetslös/arbeta hemifrån under våren så en kattunge skulle faktiskt passa mycket väl nu.
Jag har läst på Rexringen och flera andra sidor om rexar så lite basic vet jag, men skulle vilja ha mer 1:a handserfarenheter.