G
GoddessOfLove
Okej jag vet att de här är bästa sättet o bli halshuggen av domaren o co men jag har planer på att vilja betäcka grisan nästa lr näst nästa vår. absolut inget som är bestämt lr något bara en tanke jag har.
har suttit o kollat på många hingstar o fallit för cornetto.
grisan har fel stamtavla, exteriör o gångarter men jag vill inte ha fram en superhoppare, utan en ny minigrisa med kapacitet för mindre hoppklasser.
grisans minus är hennes galopp. hon väljer galoppen före traven, men har svårt för att gå i ren kort galopp. hon har hoppat enkelhinder på 1,50, och vårat mål är att nolla 1,30. enl våran hopptränare finns möjligheten bara vi får in ett bra grundtempo.
en anledning till att jag fastnade för cornetto är
har ingen direkt exteriösbild på stoet, men hon är ganska kort i kropp och hals för att vara en travare.
så vad tycker ni? är cornetto helt fel? lr har ni nått annat förslag?
har suttit o kollat på många hingstar o fallit för cornetto.
grisan har fel stamtavla, exteriör o gångarter men jag vill inte ha fram en superhoppare, utan en ny minigrisa med kapacitet för mindre hoppklasser.
grisans minus är hennes galopp. hon väljer galoppen före traven, men har svårt för att gå i ren kort galopp. hon har hoppat enkelhinder på 1,50, och vårat mål är att nolla 1,30. enl våran hopptränare finns möjligheten bara vi får in ett bra grundtempo.
en anledning till att jag fastnade för cornetto är
Cornettos avkommor är ofta iögonenfallande med vacker färg och bra sporthäst modell och de ärver sin fars fantastiska galopp och härliga benteknik och ryggverkan.
har ingen direkt exteriösbild på stoet, men hon är ganska kort i kropp och hals för att vara en travare.
så vad tycker ni? är cornetto helt fel? lr har ni nått annat förslag?