Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är vädigt sugen på att använda cornet obelinski till mitt sto, men jag hittar inga upgifter om var han står upstallad och vad han kostar.
Någon som vet?
Tror inte något tagit in till Sverige på honom sedan 2005. Troligen för att han är dyr (kommer inte ihåg vad han kostade sist jag såg uppgift men det var en hel del).
Så jag misstänker att om du vill använda honom får du ta kontakt med ägaren och själv ta in.
En enkel konsultation hos Mr G så får man veta att hingsten ska stå kvar i Ukraina detta år, endast begr mängd fryst finns och det är reserverat för ston på stationen i Tyskland. 1500€ per insemination. Kanske leta efter en son eller sonson, verkar enklare?
Tråkigt, jag hoppades att han skulle vara lite mer tilgänglig nu när han slutat att tävla. Letar förärvningssäker topphingst, någon som har förslag? Stoet har inget föl vid sidan, så det fungerar att resa med henne.
Den högt meriterade hingsten Comme Il Faut är ju tillgänglig i avel i år i Tyskland e.Coronet Obolensky u. det fantastiska stoet Ratina Z (Ramiro - Almé).
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.