JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Cornelia och Final Cut på pallplats
Moderator
Hästnyheter
För snart två år sedan fick junioren Cornelia T Pettersson chansen att börja träna och tävla Per Sandgaards GP-partner Final Cut genom...
Hästnyheter
Cornelia T Pettersson och hästen Final Cut fortsätter att skörda stora framgångar. Under helgen vann duon i de nationella...
Hästnyheter
SM final nummer fyra för dagen var juniorernas och som sista guldmedaljör stod Cornelia T Pettersson och Final Cut. "En dröm som går i...
Hästnyheter
Det svenska segertåget körde vidare när Cornelia T Pettersson och Final Cut tog hem juniorküren i Danmark. Det blev något av en revansch...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu har de felfärgade, extrempälsade och överdrivet rynkiga newfoundlandsen kommit till Sverige :( Uppe till vänster är vad jag alltid...
Lyan
27 minuter sedan
Svar: 1 715
Visningar: 167 566
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Haha ja aussies heter sällan samma i stamtavlan som i verkligheten vill jag påstå 😁
Sleepan
36 minuter sedan
Svar: 720
Visningar: 48 890
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Synd att du inte bor i Stockholm, annars hade han kunnat fått röjt med Nisse.
ii-ssa
50 minuter sedan
Svar: 1 006
Visningar: 56 676
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag har helt missat att Glamourdale är så svår att ha att göra med, det jag läst och sett när det gäller vardagen och allt det där och i...
Grazing
23 minuter sedan
Svar: 266
Visningar: 13 974
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Kanske ska lägga till att jag rider fälttävlan själv, så har sett Filkes Red Fury mycket ute. Känner och bor nära uppfödaren/ägaren, har...
Murray
40 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 1 020
Avel
Födda-24
Avel Han kämpar på, en disk i ryggen som fått smällen så han får äta värktabletter och vila just nu från allt.Glad att det inte gick värre om...
MayGrace
40 minuter sedan
Svar: 66
Visningar: 4 523
Avel