Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart länge sedan jag dök in här, men vad kul att vi är fler med två cardigan-huliganer i hushållet.
Grattis till "nykomlingarna" @FrauleinLeo och @Hyacinth
Det största som hänt här hemma var väl att Podrick blev jättesjuk på julafton...
Efter mycket om och men, så opererades han på juldagen då man hittat ett främmande föremål som satt fast i tarmen och inte ville flytta på sig. Det visade sig att han svalt en nektarinkärna någonstans ute på promenad, som vi såklart inte hade sett.
Nu är han dock sitt vanliga jag igen, och börjar bli riktigt snygg därtill.
Han har alltid varit väldigt välbalanserad, men lite liten i storlek och nätt i typen. Han har visserligen lyckats knipa två R-cert på utställning, så ful är han ju inte, men nu har han fått lite mer kropp också. Jag sa att jag inte var så sugen på att ställa ut 2018, men har redan planerat in 5 utställningar
Visa bifogad fil 11140
Hur går det för er med era kortbeningar?
Någon här som var på helgens möte i Göteborg som anordnades av rasklubben?
Tyvärr inte, men hundar upp över öronen. Hoppas på fler tillfällen närmare Stockholm.
Vart länge sedan jag dök in här, men vad kul att vi är fler med två cardigan-huliganer i hushållet.
Grattis till "nykomlingarna" @FrauleinLeo och @Hyacinth
Det största som hänt här hemma var väl att Podrick blev jättesjuk på julafton...
Efter mycket om och men, så opererades han på juldagen då man hittat ett främmande föremål som satt fast i tarmen och inte ville flytta på sig. Det visade sig att han svalt en nektarinkärna någonstans ute på promenad, som vi såklart inte hade sett.
Nu är han dock sitt vanliga jag igen, och börjar bli riktigt snygg därtill.
Han har alltid varit väldigt välbalanserad, men lite liten i storlek och nätt i typen. Han har visserligen lyckats knipa två R-cert på utställning, så ful är han ju inte, men nu har han fått lite mer kropp också. Jag sa att jag inte var så sugen på att ställa ut 2018, men har redan planerat in 5 utställningar
Visa bifogad fil 11140
Dyk upp på årsmötet vettja!
Dyk upp på årsmötet vettja!
Obs, du måste dyrka valph. Visst är han söööt
GIVETVIS dyrkar jag valph!
Ja. Jag jobbar.Naaaaaw! Min PA
Mer gibbs och Lasse pretty please!
Meh, du ser ju alla bilder på FB. Nåväl, jag lägger väl in de senaste här också!
LasseNasse!
Hur är de till temperamentet? Lika? Olika?