Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Ramona

Trådstartare
Jag ska köpa mat och vattenskålar till min lilla, men det är ju banne mej en riktig djungel!!
Jack Russell-terriern har sådana där giftgröna matskålar från IKEA för 3:- styck jag köpte bara för att de var så billiga. Chihuahuan har just nu mycket fula marinblå skålar av någon tyngre plast som jag köpt på Irland. Hur som haver så är alla skålarna extremt fula och passar inte in i våran bostad. :angel:

Jag har kollat runt lite och försökt hitta lite snyggare skålar i affärerna häromkring, men antingen är de heltråkiga i keramik eller plast, eller enormt opraktiska för den lilla i metall. Hon är ju så liten, så om hennes skålar inte har en rak kant står hon med tassarna så långt in det bara går och når ändå inte ner i botten på skålen. ;)
Så jag söker nu skålar vars kanter inte lutar för mycket, som är coola men klasiskt snygga samtidigt. Det för gärna vara lite over-the-top känsla på det hela...men inte för spacat heller. :angel:

Någon som har tips på vart man hittar snygga skålar online?. Har kollat in www.bamsesbollar.se men tyckte inte att de hade någonting alls. Nu vet jag inga fler sidor. :o
 
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Jag har faktiskt inga "riktiga" matskålar...:o
Jag har två skålar i pressglas, hittade på loppis.:D
Fördelen med dem är de är lite tyngre, så min voffla välter den inte när hon slabbar runt (hade fula rostfria skålar förut), samt att de är snygga. :D Det är ju enkelt, men lite roligare.
Tycker de där klumpiga keramikskålarna är hemska, samt att vofflan
inte har något bordskick, så hälften hamnar utanför...

Annars kan du ringa dessa: http://www.moderndogg.se/
De har hur mycket udda prylar som helst, framförallt till små hundar.
 
Senast ändrad:
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Har inte ens tänkt på att man kan använda snygga glasskålar av tyngre modell!! Vad smart och snyggt!!:bow: :idea:

Jag hatar också de där fula klumpiga keramikskålarna. Speciellt till min lill-tjej som är så liten och nätt. Hon behöver någonting mer lämpat för en liten princessa!! :D
Och sedan de där förbannat lutande kanterna på alla platsskålar. Gah! :mad: :eek:
 
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Jag har vanliga såna där bruna med blått inne i som det står Dog på, finns ju i olika storlekar och spec coola är dom ju inte...men bra. Vill inte ha skälar som snor runt hela golvet när dom äter. Men det borde ju finnas snygga keramikskålar på typ hemiredsaffärer o så...söta med hjärtan på o så :love:
Nu till jul finns det säkert nåt som passar din vavva :D
 
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Heminredningssaffärer!! :idea:
Jag som har kollat i djuraffärer...nu vet jag att jag har varit helt fel ute!! :)
 
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Finns SJUKT mycket snygga grejer här, dock amerikansk sida. Soffor, sängar, matchande skålar, hus osv. underbart :love:

http://www.catsplay.com
 
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

Haha, visst är det :D
 
Sv: Coola och annorlunda matskålar? *I-lands problem*

heartbowl.jpg


670404.jpg


Men ge er!! :love: :love: :love:

USA rules när det kommer till husdjurstillbehör!:bow:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp