Container-problem

F

Fridolf

Jag undrar om någon har bra tips på hur och var jag kan hitta en container och vad den kan kosta? Jag inbillar mig att till mina två hästar är det det enklaste och bästa sättet att hantera gödsel, eller har någon annan något förslag?

Hej!
Jag har oxå två pållar men vi använder svarta sopsäckar för gödseln och använder hösnören till att binda ihop dom. Det kanske kan vara något? :) Det går åt 1-2 säckar per gång, och lättast är det om man använder spån.
Nackdelen är att man måste kunna förvara dom någonstans sålänge. Ha det :D

JAg vet folk som har en gammal släpkärra stående och kör iväg med när det är dags... Bygg upp väggarna lite så varar den ett tag. Så ska jag föröka lösa det med mitt problem... Fast piss är ju lite frätande...
Har du torv är det ganska smart att packa i säckar och sälja... Dessutom finns det många bönder som hämtar en torvgödsel... Dom älskar den och kan ibland tom betala för den... Och då kan man ju gjuta en liten plätt med cement på...

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 485
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 562
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 802
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 389
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka