Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg att denna vackra kille var till salu som ridhäst. Är det någon som är insatt i varför? Blev nyfiken då han är så udda och inte löpt länge alls.
Men, rätta mig om jag har fel, det väl inte premieringar på det viset längre inom fullblodsavelen? Hästarna ska vara godkända rent veterinärt men sen är det bara att betäcka.
Skulle inte vilja träffa den som fick för sig att använda CYD för att avla kapplöpninghästar..
Han har verkligen inte visat något och jag har dessutom sett honom bära sig ganska korkat åt. Hade han inte haft en så fräck färg hade han garanterat kastrerats - det hade eventuellt hjälpt honom att prestera lite mer.
Shit vilket pris, fast det kanske han är värd*hm*
Snygg men frågan är vem som ska avla på honom. För att få galoppisar eller för att få westernhästar?
Eftersom han inte presterat på banan, betäcker man med honom då?
Och för western så hade jag väl hellre tagit en "riktigt" paint/quarter med bra prestationer på banan.
Hur tänker ni?
Som tidigare skrivits så kan du betäcka dina egna ston med din egen hingst, utan att hingsten är godkänd. Du kanske vet som hästägare att hingsten är bra, men kanske inte kunnat löpa pga skada eller liknande. Och om din hingst lämnar fina avkommer så kan den bli godkänd i fullblods avel pga sina avkommors prestationer.