Varmblod90
Trådstartare
Ja som rubriken lyder. Hur många här inne på buke har Collie, framförallt LH, men ni som har Korthår är oxå välkomna
Vi, som säkert alla vet, har en kennel och föder upp Collie LH. Jag själv två st egna. En sobel tik och en TRF hane.Två helt underbara hundar.Lägger in varsin bild på dem
"LIZ" Ottey's Liz Taylor
Hon är en knähund. Så om jag sätter mig i fåtöljen så ska hon ligga i knät på mig
Hon tar även hand om våra valpar när dem är från ca 4 veckor tills dem åker. Hon älskar verkligen valpar och att ta hand om dem, så vi säger att hon är våran "Nanny" Född 2005
"ICHAK" Ottey's Royal Darkness..Jag hade solen rätt i ögonen så om ni undrar varför jag kisar så
En helt underbar kille som älskar att bli kliad, få uppmärksamhet mm. Han är väldigt lugn av sig. Gillar barn men är mindre försjust i valpar
Mer bilder på våra hundar www.otteys.com

Vi, som säkert alla vet, har en kennel och föder upp Collie LH. Jag själv två st egna. En sobel tik och en TRF hane.Två helt underbara hundar.Lägger in varsin bild på dem

"LIZ" Ottey's Liz Taylor
Hon är en knähund. Så om jag sätter mig i fåtöljen så ska hon ligga i knät på mig

"ICHAK" Ottey's Royal Darkness..Jag hade solen rätt i ögonen så om ni undrar varför jag kisar så
Mer bilder på våra hundar www.otteys.com
Senast ändrad: