Clinic med Julio Borba

L

loki

Är det någon här som vet om/när/var Julio Borba kommer hit nästa gång?

Sv: Clinic med Julio Borba

Nä och jag undrar detsamma.
Easy rider kommer att ta hit honom igen står det på deras hemsida iaf. Det är allt jag vet.

/T

I stockholm är nog ingen clinic inplanerad förrän april, bara träningar utan publik innan det.

Vet du vem som arrangerar och var? Clinicen alltså.

Är så inspirerande att se se på hans träningar:love:

/T

Har kollat med Fors gård, det är dit han kommer i April. Trodde kanske det skulle bli något i Sparreholm tidigare, men det verkar inte så...

Han tränar ju även elever i Linköping en gång i månaden. Min tränare ska rida för honom i helgen, fast det är ju ingen clinic som är öppen för åskådare. Jag åker dock med som "hästskötare".... Julio är så otroligt trevlig, öppen och han trollar med hästarna. Det är fantastiskt att se!

Mvh Monika

Vad är det för dumheter, ingen öppen träning:(
Finns det inga planer att ha sådana?

/T

Visst är det häftigt när man ser honom jobba med hästar och elever. Ödmjukare tränare får man nog leta efter. Och vilken känsla man för när man rider för honom, aha-upplevelser säge3r jag bara!

för att ryttarna som betalar för det får ut otroligt mycket mer av träningen..

Plus att det blir betydligt mindre jobb för kursarrangören. Bättre då att ha färre kurser som är öppna för fotfolk, och då kanske när det är lite varmt!

Han kommer till Fors gård den 9/4 (en söndag). Så det är bara att boka in om man kan då!

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: MiniLi
·
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
742
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Jag reflekterade över en sak när dottern skrek över en spindel och en insekt på studsmattan. Jag var likadan när jag var liten fast 10...
Svar
7
· Visningar
397
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
820
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama