Clinic i Falköping??

S

stone reef

Vilka ska på Roger clinicen i Falköping den 27 o 28/9 Han år sååååå duktig den killen... han kommer ju bara ett par ggr om året... bor ju i Texas hmmm lite långt...:banana:

Sv: Clinic i Falköping??

Jo, ja...jag hade tyckt det vore toppen att vara med men det är lite mycket den helgen ev. Inget säkert bokat ännu så vem vet...kanske vi dyker upp i alla fall men kan ju bara ena dagen i så fall.

Fick ju lite mersmak efter förra helgen....eller hur ;):D

Har inte Johan Fridberger clinic den helgen? Ska nog gå på den en istället.

Har inte Johan Fridberger clinic den helgen? Ska nog gå på den en istället.

Då missar du nått. De kostar säkert lika mkt. Roger är FEI ryttare och de går även rida för honom en veckodag de kostar 600kr. De ska jag göra.
ta chansen medan den finns. Johan finns ju kvar.

Jag hade hemskt gärna varit med.. men det finns väl inga plaser kvar?
Plus att jag inte tror att ekonomin tillåter det, tyvärr :cry:

Ring och hör med H om det finns platser kvar, lite inspiration är aldrig fel ;)
Jag hoppas kunna åka och titta på lördagen i alla fall då ett par stycken ska vara med som jag känner, alltid roligt att kolla.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
782
Senast: Badger
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
685
Senast: Badger
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka