Clinic 17-18 okt

E

evalill

Hej!
Är det någon här på buke som ska på WWR's clinic med G.Maschalani den 17-18 okt? :) hoppas inte det här är någon form av reklam :D

Sv: Clinic 17-18 okt

Hej!
Är det någon här på buke som ska på WWR's clinic med G.Maschalani den 17-18 okt? :) hoppas inte det här är någon form av reklam :D

Japp:) har anmält mig och Stina (coldblod trotter horse) hehe george trodde jag inte var klok när jag förklarade att man har dem till trav i sverige norge och finland men nu är han överbevisad:rofl: och nu ska han få träffa en till:D
har du anmält dig evalill

Jessika jag skulle tippa att det är ca 8 mil från Kil det är bara att följa RV 61 mot Arvika och fortsätta mot Charlottenberg innan du kommer till Ch-bg så är det en stor skylt som visar mot Valfjället (slalombacken) där tar du av (till vänster )fortsätter ca 500 m ta vänser vid skylt med ridskola sen ca 700 m framme
och ja man får ut mycke som fotfolk oxå
;)goa häls Råa

Jessika jag skulle tippa att det är ca 8 mil från Kil det är bara att följa RV 61 mot Arvika och fortsätta mot Charlottenberg innan du kommer till Ch-bg så är det en stor skylt som visar mot Valfjället (slalombacken) där tar du av (till vänster )fortsätter ca 500 m ta vänser vid skylt med ridskola sen ca 700 m framme
och ja man får ut mycke som fotfolk oxå
;)goa häls Råa

Jamän 8mil är ju inget, blir en liten utflykt hihi.
Tack så jätte mycket för vägbeskrivningen *skriver ner den*

Jag är den som förmodligen kommer se ut som ett frågetecken och är 160cm kort, blondt halvlångt hår med glasögon, liten o nätt sak. Ser ni mig så hejja vettja :D

Kostar 300:- inkl lunch för 1 dag, båda dagarna 500:- inkl lunch för bägge dagar. Detta för fotisarna alltså.

Han kostar tydligen en del så därmed måste de ta ut en sån avgift för fotisar.
Han kommer även ha headset så man hör klart o tydligt. åååhhh vill iallafall åka på 1 dag, men då kanske man missar mycket på den andra dagen när man INTE är där :crazy:

Japp:) har anmält mig och Stina (coldblod trotter horse) hehe george trodde jag inte var klok när jag förklarade att man har dem till trav i sverige norge och finland men nu är han överbevisad:rofl: och nu ska han få träffa en till
har du anmält dig evalill
;)goa häls Råa

Ååh, en kallblodis! Så himla fina är dom!
Ja jag har anmält mig, fast inte på min "vanliga" quarter som vi har till timed events, tornerspel och kossefösning (och i princip kan precis allt, bara det att jag inte kan...:grin:) utan på hennes 3 åriga dotter som har varit riden sen augusti :eek:
Jag ringde till Katarina Björklund som brukar hjälpa mig ibland och undrade lite om vilka tränare hon tyckte att jag skulle ta hjälp av med att liksom sätta grunderna så att jag inte sabbar nånting själv och lär henne fel :D och hon tyckte absolut att jag skulle anmäla mig, så jag kommer på en liten skit som inte kan någonting, blir väl en prestation med att få henne att skritta runt ridhuset ;) men jag bjuder på tårta om jag åker av! :D

Tyvärr inte som ridande deltagare denna gång (har ridit två clinics för honom förut) Men jag kommer absolut som fotis. Man lär sig massor även på det förståss. Han ska ha headset så alla kan höra honom. Han är mycket bra fast kan va "tuff" att rida för. Man får bita ihop ibland...Både om ilska och tårar....Men får man beröm då vet man att det är sant å man kan leva länge på den lyckokänslan!!! Du kommer att lära dig massor!

Jag ska va med! :) :bump:

Det blir 4:e gången nu och jag tvekade inte för att anmäla oss. Man lär sig så otroligt mycket bara man lyssnar på vad han säger.

kul att träffas igen smiles:),ja det jag har sett så händer det mycket med både häst och ryttare under en helg,trots att jag har mest stått och rört i grytorna och inte kunnat kolla så mycket, men nu så ska jag hålla mig långt från köket:rofl: prata med clinicansvarig det fanns visst ett par platser med häst kvar. ev så kommer det fotfolk långväga ifrån berodde lite på hästvakt mm.har i allafall lovat att ställa upp med sängplatser om de skulle bli så.:grin: får hoppas att det duger bara:crazy: man kommer på sig själv att se lite kritiskt och inser att tja huset är gammalt och slitet och allt är väldigt omodernt men tål man det så ska det nog funka,(annars så får de ta in på hotell:devil:)

Gudars vad jag önskar att jag kunde vara med på häst!!
Men jag ska dit på två fötter iaf.. Lycka till Irene!

jag är ju inte så aktiv här inne nu, hinner ju knappt att läsa :) och så hade tänkt komma till sörtomta och titta, men så kom skolan i vägen :crazy: fast nästa helg så får allt annat vänta för detta tänker jag inte missa!
ja, jag kan ju se på hur det blev för mig och victoria. det känns nästan som att jag har fått en annan häst, att vi jobbar mera med varandra nu och kommer framåt igen. sen så ser man lätt vilka framsteg andra gör på bara en helg.
det ska bli kul att se vad han kan göra för er och är vi i olika grupper ska jag filma så mkt jag kan :p (hoppas bara maten fortfarande är lika god trots att du inte finns kvar i köket :laugh: ).
är nog bara att nämna hotell, då brukar det mesta som är gratis duga finfint :grin:

*kl*

Det skulle vara toppen om vi kunde hjälpas åt att fota lite! :D Är ju tyvärr lite svårt att få till bra kort på sig själv ;) Vet inte vilken grupp jag hamnar i, men jag anmäler mig som frivillig fotograf till er andra iallafall! :D

Vore toppen! Alltid kul att se lite bilder på hur man rider.

Så så länge jag inte sitter i sadeln eller är i stallet fotar även jag. :)

Eller hur! :) ska bara få tummen ur och kolla igenom instruktionsboken till kameran så att bilderna inne i ridhuset åtminstone blir acceptabla...

Hur är han att rida för? Är inte så bra på engelska men är han lätt att förstå?

200 för en dag 500 för hela helgen tror jag det var! :)
Gå in på wwr's hemsida för anmälning, där finns nummer till ansvarig :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: Zpunk
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 542
Senast: Jeps
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 040
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka