Clear Round, Pay ´n jump, Skåne

L8P8

Trådstartare
Någon som har koll på pay ´n jump i Skåne? Förra året fanns en samlingssida på Skånes ridsportsförbunds hemsida, men den verkar de ha tagit bort nu...

Var runt och kollade alla klubbars länkar för ca 1 månad sen, men det tog 3-4 timmar och jag tänkte att det kanske finns folk här som vet om deras klubb ska anordna något den närmsta månaden el så...

Annars får jag väl ge mig ut lokalt på 90 cm och 1 m med en gång... :crazy:

Sv: Clear Round, Pay ´n jump, Skåne

jag vet att Hemmeslöv brukar ha typ varannan måndag..men d är väl mer träningshoppning.
Sen har fjälkestad rätt ofta oxå har ja för mig..ja ska oxå försöka mig ut snart om hästskrället kan lära sig o gå in i släp som han ska :angel:

Det är långt ifrån alla klubbar som "annonserar" där eftersom det kostar pengar. Tyvärr.
Så man får leta på klubbarnas hemsidor för att hitta P&R.

Åsbo 28 juli
Munka 6 aug
Tågarp 17 aug

Det är långt ifrån alla klubbar som "annonserar" där eftersom det kostar pengar. Tyvärr.
Så man får leta på klubbarnas hemsidor för att hitta P&R.

Åsbo 28 juli
Munka 6 aug
Tågarp 17 aug

Ursäkta om jag är blind, men var på deras hemsida kan man hitta information om denna P&R?

Duktiga? :angel: Det varierar... ;)

Vi ska ha en lokal 0.90 och 1.00 på klubben den 5/8 (kvällstävling), jag ska ringa och fråga om jag får starta innan och lite lägre på den. Jag vet att det var andra som fick det i juni... :)

Tack alla för era svar, jag ska in och kolla på klubbarnas hemsidor...

Jag hade faktiskt inte hittat den med 2008:as pay and ride, bara den med 2007 och den är ju inte riktigt aktuell... :angel:

Puttar upp gammal tråd?

Nån som har koll på om nån annordnar pay and jump , helst nära hässleholm, eller kanske kristianstad, nu i november eller december?

Oh undrade precis jag med! Tänkte jag ska våga mej ut på en sån först så kanske man vågar sig ut på en lokal sen hihi...

jo dom hade jag koll på faktiskt. vill helst hitta nån tidigare också. o helst närmre h-holm . Inte jag som ska starta dock, det är Crazy o hennes fodervärd

Oh det lät lagom avancerat som start för oss! Kanske man tom skulle ta med sig mammas lilla tinker så hon får pröva sina vingar (hihi)

Liknande trådar

Hoppning Behöver lite hjälp, nybörjare på tävlingsfronten ;) Jag hade tänkt starta lite pay n' jumps med min medryttar häst i höst. Undrar då...
Svar
4
· Visningar
1 641
Senast: saraa90
·
G
Hoppning Jag har inte tävlat hoppning på massor med år nu, i alla fall inte på en officiell tävling. Min häst är inte tävlad förut, blir 10 år...
2
Svar
27
· Visningar
2 426
Senast: Gisburne
·
  • Låst
Hoppning Då man bara hittar tävlingar på ridsprotsförbundets hemsida, tänkte jag att vi alla kan hjälpas åt att skapa en förteckning över clear...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: LenaH
·
Q
Hoppning Hej! Det är så jobbigt att behöva leta på varje klubbs hemsida efter pay and ride. Vet någon några Pay and ride(hoppning) inom det...
Svar
15
· Visningar
2 143
Senast: pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024