Clear round i debutant

F

frolic

Om jag rider Clear Round-debutant/0.90 räknas då inte denna ritt in för att rätten att starta i 1.00/lätt?
gäller häst...
(Om det går bra givetvis....) :confused:

Ja det gör det (så länge den är gdk), arrangören kan välja om de vill köra 0.90m som CL eller "vanlig" tävling.

Ja det gör det (så länge den är gdk), arrangören kan välja om de vill köra 0.90m som CL eller "vanlig" tävling.

Det är Gärds i Påsk som har en Clear Round. Den måste väl räknas? Jag trodde det men hörde annat. Får väl kolla med förbundet. Hittar ingeti TR.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 348
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 736
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 390
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 476
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar