B
boella
Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar" men därefter får jag inte till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör jag ett sånt där snyggt citatsvar som alla gör? Där texten ligger i en färgad ruta? Jag antar att jag måste använda "citatsvar" men därefter får jag inte till det.
märken nu och du får en gul bakgrundMarkera texten du vill citera, kopiera den och klistra in den i din svarsruta som du får upp då du tryckt på "svara på detta" markera återigen texten den här gången i din svarsruta och klicka på knappen som är längst till höger och ser ut som en liten pratbubbla, din text kommer att omslutas av
Markera texten du vill citera, kopiera den och klistra in den i din svarsruta som du får upp då du tryckt på "svara på detta" markera återigen texten den här gången i din svarsruta och klicka på knappen som är längst till höger och ser ut som en liten pratbubbla, din text kommer att omslutas av märken nu och du får en gul bakgrund
Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?boella skrev:Okej, got it!! Nu fattar jag. Tack.
då får man ju med hela texten och det kanske man inte alltid villmysko skrev:Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?
Fast mysko, du brukar citatsvara på de mest mysko sätten, så om du ursäktar så tror jag inte att man ska lyssna på dig i det här fallet...mysko skrev:Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?
Varför klickar du inte bara på citatsvar och sedan skickar iväg det?
Cheeserica skrev:Fast mysko, du brukar citatsvara på de mest mysko sätten, så om du ursäktar så tror jag inte att man ska lyssna på dig i det här fallet...
Va gör jag
Man kan göra flera uppdelade citat också, det blir lite lättare att läsa då. Dessutom, om någon trycker på "Citat-svar" på mitt inlägg nu, så försvinner citatet från mysko ifrån texten. Smart va?
/Erica