Chinchilla=)

enjes

Trådstartare
Nästa helg ska jag få hem min chinchilla=)) Bara buren är klar!
Är nu i full gång med att bygga en.

Kommer bilder snart på byggandet ;)

*Längtar* :bump:

Sv: Chinchilla=)

Va kul! Det är alltid roligt att vänta på tillökning...

Lycka till!

blev tyvärr inget hemmabygga som ja skrev..köpte en på arken istället! mycket lättare och så...men det knakse blir ett hemmabygga till sommaren?

Bladluz skrev:
blev tyvärr inget hemmabygga som ja skrev..köpte en på arken istället! mycket lättare och så...men det knakse blir ett hemmabygga till sommaren?

Det blir säkert fint även med en köpe-bur! Man kan ju ha många roliga hyllor och grejer i, det gillar dom ju! Är det en Hane eller hona? Får man fråga vad en chilla kostar, de är väl ganska dyra väl?

Bladluz skrev:

Hur mycket kostade buren då? antaratt den var ganska dyr...

Chillor kostar från 500 kr och uppåt, beroende på färg och stam.

min som jag ska köpa kostar 400 kr. har dock ingen stamtavla och ska inte avls på.

ja den kostade 1390 kr..mamma betalade 900..får lön så ja betalar resten=) men man vill ju att sin lilla älskling sk aha den bästa!!

vad kul att du skaffat en chinchilla, dom är så roliga djur.
Själv har jag haft min hane i snart 8 år, och han beter sig fortfarande som han e ½ år.

De är SÅ söta. Fast jag har inga längre, tål inte hö och kan inte ha djur som bor inomhus och måste ha hö :mad:
Lycka till med din!

Bladluz skrev:
ja den kostade 1390 kr..mamma betalade 900..får lön så ja betalar resten=) men man vill ju att sin lilla älskling sk aha den bästa!!

Vilken schysst mamma du har! :love:

Jag ska också köpa chilla snart! :)

Jag köper bur tror jag. Byggde till fåglarna och blev inte alltför nöjd, dom får också en köpe-bur snart tror jag. (Hur i helsike ska jag ha råd med kläder?)

jaa det är jättekul! blev inte den chillan som ja skulle ha förstr! blev en chillahona standardgrå 3-3½ är...heter Cim(Kim?) jättesööt!!!

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 966
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 064
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
25
· Visningar
1 571
Senast: ii-ssa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka