Chihuahua eller papillon kennlar!

T

Tussie

Någon som vet några bra kennlar med dessa två raser,
renrasig eller blandras, spelar ingen roll! Mitt val står mellan dessa två som sagt, så pumpa upp med kennel-hemsidor nu :)

Sv: Chihuahua eller papillon kennlar!

En bra idé är att kontakta respektive rasklubbs valpförmedling. På rasklubbarnas hemsidor hittar du dessutom säkert länkar till olika kennlar.

Kika in på chihuahuacirkeln, de har massor av uppfödare registrerade och flertalet har hemsidor. www.chihuahuacirkeln.nu

Jag rekommenderar annars honeypajs, gunilla som har den har ofta valpar & är väldigt seriös & duktig. Hon finns verkligen där för sina valpköpare & det kan vara skönt om man är ny inom sin ras. Hon som har skärbergets är åxå jättretrevlig, och har hört mkt bra om de som har small is beautiful & mini fashion, men vet inget personligen.

oj såg nu att det är flera som länkat till rasklubbarna, nåja bättre för mycket än för lite...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 388
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?
  • Mens