Chigagoskruv.

• Western
  • Trådstartare Trådstartare mag
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 558

mag

Trådstartare
Någon som vet vad jag får tag i det ?? Sådana skruv som oftast sitter på Westernträns och är det någon som vet vad det heter på engelska ?? Finns kanske mer utbud utomlands. Det måste gå att köpa över internet.

Sv: Chigagoskruv.

Jag har köpt såna i en vanlig westernaffär. Tror det var Dala western som jag köpte det på, var ett par år sen. Det borde inte vara så svårt att få tag på tycker man ju.

Googla så får du fram lite olika butiker både inom western och slöjddetaljer.
Kan ju vara lite kinkigt här ibland med att länka till lite olika webbshoppar;)

Jag såg sådana häromdagen när jag var ute och surfade.....tror det var Bonanza western som hade det....

Köpte mina hos Tumbleweed, dock i butiken, finns inte med i nätbutiken men de kan antagligen skicka ändå!

ett tips från en läderhantverkare: dom brukar vara billigare hos hantverksåterförsäljare än hos westernbutiker. Dock vågar jag inte länka till några butiker här men det kan vara bra att kolla upp =)

Finns säkert på många nätbutiker. Jag vet att man kan köpa på Green Canyon (med eller utan s) Western store.

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
556
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för... 2
Svar
22
· Visningar
1 099
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
857
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka