Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet vad jag får tag i det ?? Sådana skruv som oftast sitter på Westernträns och är det någon som vet vad det heter på engelska ?? Finns kanske mer utbud utomlands. Det måste gå att köpa över internet.
Jag har köpt såna i en vanlig westernaffär. Tror det var Dala western som jag köpte det på, var ett par år sen. Det borde inte vara så svårt att få tag på tycker man ju.
Googla så får du fram lite olika butiker både inom western och slöjddetaljer.
Kan ju vara lite kinkigt här ibland med att länka till lite olika webbshoppar
ett tips från en läderhantverkare: dom brukar vara billigare hos hantverksåterförsäljare än hos westernbutiker. Dock vågar jag inte länka till några butiker här men det kan vara bra att kolla upp =)
Hundavel & Ras Oftast e dom så fokuserade på att springa just då men de händer med framförallt unghundar som fortfarande lär sej att dom försöker dra...
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.