Chigagoskruv.

mag

Trådstartare
Någon som vet vad jag får tag i det ?? Sådana skruv som oftast sitter på Westernträns och är det någon som vet vad det heter på engelska ?? Finns kanske mer utbud utomlands. Det måste gå att köpa över internet.

Sv: Chigagoskruv.

Jag har köpt såna i en vanlig westernaffär. Tror det var Dala western som jag köpte det på, var ett par år sen. Det borde inte vara så svårt att få tag på tycker man ju.

Googla så får du fram lite olika butiker både inom western och slöjddetaljer.
Kan ju vara lite kinkigt här ibland med att länka till lite olika webbshoppar;)

Jag såg sådana häromdagen när jag var ute och surfade.....tror det var Bonanza western som hade det....

Köpte mina hos Tumbleweed, dock i butiken, finns inte med i nätbutiken men de kan antagligen skicka ändå!

ett tips från en läderhantverkare: dom brukar vara billigare hos hantverksåterförsäljare än hos westernbutiker. Dock vågar jag inte länka till några butiker här men det kan vara bra att kolla upp =)

Finns säkert på många nätbutiker. Jag vet att man kan köpa på Green Canyon (med eller utan s) Western store.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
589
Senast: Krålus
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
389
Senast: co-SMAD4
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka