Chicago skruv??

nettizen

Trådstartare
jag har ett Chetak Westernträns med skruvar.. problemet är att jag tappat en till tyglarna.. men hittar ingenstans man kan köpa.. Någon som vet??

;)

Sv: Chicago skruv??

på Tjäderläder kan man köpa bla. (jag har köpt det där) och säkert andra hemslöjd affärer, men tror man måste köpa för en viss summa på Tjäderläder och skruvarna är inte så dyra.

Finns kanske hos någon westernbutik också, googla vettja!

Det brukar finnas att köpa i de flesta westernbutiker, dock i typ 10 pack kanske.
Alltid bra att ha i reserv, om man nu tappar fler :)

Tumbleweed har iaf, be dem skicka i kuvert så blir det knappt någon fraktkostnad :)

Jag har för mig att jag köpte på Bonanza, men som sagt så finns det hos Tumbleweed också. Li´l westernstore hade också, men de verkar ha lagt ner :(

Ajdå det var inte roligt att höra... fast iofs har ju butiken varit nere i över ett år nu måste det vara. Tråkigt iaf, det var en av mina favoritbutiker, men så klart familjen går först för de inblandade.

Vi bruger sjældent chicago skruer på egne udstyr, da det er kendt for at løsne sig selv. Det eneste vi bruger dem til er bælter hvor der forventes tit at skifte spænde. Men hvis du har noget med dem i og ikke skal løsne dem særlig tit, for eksempel, til at skifte bid eller andet, prøve at tilføje et lille klat neglelak eller lignende når du skruer dem sammen. Det hjælper til at holde dem sammen. Men er de vigtig steder, som til at holde bid eller tøjler på, burde de efterspændes tæt på hver gang de bruges, for at undgå uheld.

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
389
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Katt En dubbelgängad skruv till mitt Natural Paradise Magnolia klösträd i takhöjd försvann när flyttgubbarna höll på. Någon som vet vart jag...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: sweep
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Tjatter Nyss tappade jag en flaskkork på golvet men jag ids inte plocka upp den, som tur var står det en tom flaska precis bredvid flaskan med...
Svar
19
· Visningar
1 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka