Checklista!

Superselma

Trådstartare
Hej allesammans!

Nu har jag bestämt mig för att jag och min ponny ska starta vår första tävling ihop någon gång i sommar :) Eftersom jag aldrig tävlat förut vill jag veta vad jag behöver ha fixat innan tävlingen.

* Grönt kort har jag
* Hästlicens behöver jag fixa
* Ryttarlicens behöver jag fixa

Men nu är det så att jag inte längre kan tävla henne bland ponny för jag är för gammal. Hur gör jag då? Behöver jag ytterligare en licens som gör att jag kan tävla bland hästarna?

Tacksam för svar! :)

Sv: Checklista!

Ska du enbart tävla lokalt så behövs ingen hästlicens.

Det finns massor med trådar på "tävling generellt" (och även här inne tror jag) som handlar om hur man gör om man vill tävla ponny bland stora hästar.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 748
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka