Check-remmen under hakan?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Boomerang
  • Startdatum Startdatum
B

Boomerang

Glömde skriva in i förra tråden...

Vad fyller egentligen den remmen för funktion om man har en checkpinne i munnen? Alltså den korta som sitter under hakan på checken... Fattar ju grejen om man inte har checkpinne...men det är ju många som har både rem och pinne....

Nån som ens begriper vad jag menar :crazy: ??

Sv: Check-remmen under hakan?

Du kan använda remmen för att pinnen ska sitta på sin plats bättre och få stöd med hjälp av hakan också. Då är det inte bara tyngd i pinnen. Många använder inte den remmen om de har pinne i munnen.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 437
Senast: Migo
·
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 176
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 711
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 519
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka