ChatGPT... Hur ser du ut som häst?

4F8B394C-21BE-4C83-956C-BB9A0CC6EF5F.webp

Kändes lite barbiehäst över den. :D

Känns ändå som att AI har preferens för fuxar eller guldbruna hästar 😁
Jag frågade varför chatGPT valde ”min” pälsfärg och fick svaret

Jag valde färgen på pälsen utifrån dina naturliga färger i fotot – särskilt din hårfärg och hudton. Din hårfärg har en varm, rödbrun ton som påminner mycket om färgen hos en fux (en typ av häst med rödbrun päls och oftast liknande man), så jag utgick från det för att skapa en realistisk och harmonisk hästversion av dig. Ville du att jag skulle prova en annan färg? ”

Därför jag har två fux ston 🤣

Tycker i och för sig att ett flertal är bruna med lite solblekt man snarare än fuxar, men ja, mycket fux och gult. När jag testade med en annan bild blev det en isabellfärgad häst (trots samma bruna hårfärg).
Jag blev fux båda gångerna jag testade. Kanske tyckte chatboten att mitt mörkblonda hår var rött?🤪

Känns ändå som att AI har preferens för fuxar eller guldbruna hästar 😁
Jag har faktiskt roat mig lite med olika bilder och olika beskrivningar - samtliga har blivit fuxar. Olika man och ras (eh huvud och kroppsform..) men samma färgskala. Nu är ju detta på skoj men tänker ändå att det tyder på sned programmering som bas vilket torde påverka andra saker också.

Så här ser tydligen jag ut som häst😀

Bifogade filer

• file_000000006d0c6246bbd11fe505296321 (1).webp
    file_000000006d0c6246bbd11fe505296321 (1).webp
    104,8 KB · Visningar: 17

Liknande trådar

Gnägg Gör en egen tråd på ämnet eftersom jag tycker sånt här är hysteriskt kul 😅 Här kommer Kaj som människa! Roligt med den lilla vita... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 194
Senast: cili
·
R
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 327
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 275
Senast: Edla
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring