Chart polski

B

beauceron

Hej ! finns det någon som kan berätta lite om Chart polski , jag är nyfiken på dom ,läste någonstans att dom inte är som andra vinthundar ??? kan man lära dom hyfsad allmänlydnad ? kommer dom på inkallning?

Sv: Chart polski

Tack för tipset, det är bara det att min engelska är inte världens bästa, får väl försöka ändå.

Hittade inte den sidan. :)
Har alltid gillat den rasen också och tycker att dom är vackra.
Pratade dock med en uppfödare en gång som berättade att dom kunde vara rätt skarpa. Mycket skarpare än dom andra vinthundarna och att det inte var någon barnhund. Men med rätt uppfostran är dom säkert underbara:love:

jag hitade inte heller sidan, ja , jag har inga barn så det gör inget, förresten tror jag hundarna blir vad man gör dom till. min beauceron är inte alls som det står i standarden, han är ungefär som en boxer.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: geting
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: Maniac123
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 184
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka