Charmiga ponnies - videos

Pathmaker

Trådstartare
Tänkte att vi kan starta en tråd på de charmiga ponnierna i vår hästiga värld! :sneaky:

Kanske finns en hel del videos på ponnies där folk ramlar av eller ska hoppa eller liknande. Något roligt helt enkelt! :p
 
Sv: Charmiga ponnies - videos

Jag tycker ju att min ponny är väldigt charmig på den här videon, dels för att han springer och hoppar på eget bevåg flera gånger men också för att han är så jävla söt rent allmänt.

http://youtu.be/D8SOd78v7t0

Han var riktigt fet när jag köpte honom, på videon hade han gått ner 60 kg så ni vet :p
 
Sv: Charmiga ponnies - videos

Åh vilken vacker liten sötsak!:love: Är så svag för just isabeller!
Han verkar verkligen tycka om att hoppa!:D
Synd att vissa klipp spelas i ett långsammare tempo, jag tycker att det är lite tråkigt att titta då, jag tittar hellre i normal hastighet:p
 

Liknande trådar

Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 872
Senast: Solis
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 087
Gnägg Jag ska sälja en häst jag rider sen en tid tillbaka och har filmat en hel del av hantering som t.ex. lastning, uppsittning, hovslagare...
2
Svar
31
· Visningar
3 345
Senast: AW
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 865
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp