Charles owen Wellington Proffessional

Mazarinen

Trådstartare
hur är dessa ridhjälmar i storlekarna. Ni som har Charles Owen JW oxå eller har ridit med en sådan åtminstone, är dom lika stora i storlekarna eller är det någon skillnad?

Jag tänker nämligen beställa en wellington proffesional, men måste veta hur dom är i storlekarna först :)

02090017_3.gif

Sv: Charles owen Wellington Proffessional

jag har iaf samma storlek på båda :)

Okej det låter ju bra, så då vågar jag beställa en utan att prova? :o :angel:

kan ju inte säga hur ditt huvud är, men mitt har samma iaf :D

men jag hade ju tur att ha en bra butik att prova ut i. men du kanske skall beställa från internet?

Senast ändrad av en moderator:

Jo jag har oxå en bra affär här i stan, men jag kommer ihåg om dom har just denna hjälmen inne, måste ta och åka dit och prova. annars kanske det är värt att åka iväg till Horze. tänkte bara att jag skulle snåla lite och försöka hitta den billigt på nätet, men det går inte så bra :angel: allihopa ligger där på 2999

ja om man inte kollar på utlandet.. men jag som blir nervös direkt man ska krångla med sådant :S
men man tjänar ju en massa på det om man vågar.. :)

Jo samma här, det finns ju en sida som väldigt många har beställt från, men dom har inte hjälmen :(

Åh jag ångrar mej så mycket, i sommras när jag var på Equality line horse show, så hade dom hjälmarna för halva priset. lite surt att jag inte köpte en då :crazy:

jag tänkte också på det då, men hade ju redan en men nu i efterhand så skulle jag velat ha en i en annan färg.. mhh surt.

ja man får helt enkelt leva med att man klantade sig

Shit vad billig JW hjälmen var där. Typ 600 kr eller? 105 dollar x 6.43 blir väl typ 6-700 ?? :crazy::eek:

Aha, men det är väl rätt billigt ändå?

knapp.
hur många ska du ha:crazy: du köpte ju nyss en speed air??
och har en JW

vad spelar det för roll? det är kul att ha hjälmar att variera med

*knapplån*

har vart på G flera ggr med en sån här.. tycker den e så grymt snygg och så sitter den ju så himla gött. Även fast den vanliga whitaker hjälmen är mer klassiskt stilren så känns det inte så lcokande med en sån då typ 70% av alla som tävlar har en sån där.

Vet bara inte om jga ska köpa en hel svart eller med grått i mitten som jag vet bl a Litensnigel har. Först ville jag ha en sån m.blå med ljusblå mellanting men nee.. har en kritsträcksrandig kavaj. Ingen med tips? vilken jag ska välja. visa nu alla bukisar va ni går för? :p

Jamen eller hur, det är inte så många som har den här hjälmen, eller ah jag har inte sett så många som har den på tävlingar ialla fall. tycker helt klart du ska ta en två färgad, blir mycket roligare så :D det har ju kommit ännu en till modell, där du får bestämma färgerna helt själv så att dom matchar utrustningen perfa :)

0209001799999_1.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 486
Senast: Ajda
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka