S

SanchoPancho

Har precis beställt ett par korta chaps av märket Dyon. De verkade väldigt mjuka och bra! Det ända var att det var plastdragkedja och den sat bakpå inte på sidan.. Ni som har dem hur har de hållit för er?

Nu till den stora frågan. Tänkte köpa ett par långa också. Vilket märke är då bäst? Dyons är läskit fina men finns det bättre?
:bow:

Du har gjort ett bra val... :) Jag :love: mina!

Dragkedjan har hållt bra och inte gått sönder, har haft mina sen i julas.

Tänk bara att de ska sitta som korvskinn första gångerna du sätter på dej dem, de töjer sej men inte så mkt som jag trodde att de skulle göra... :smirk:

Jag har inga långa men några i stallet har å se ser bekväma ut...

På sommaren kanske det är lite varmt med långa chaps men kanske till hösten. Vad har ni för färg på era?

Du har valt helt rätt chaps. :) Jag rider i mina hela dagarna och de har hållit bra och ser knappt slitna ut. :bow:

Jag tycker att dyons långa chaps är snyggast. Du kan även kolla på Ingdams, de har också fina långa chaps.

har ett par korta..
älskar dom!
dom e så himla mjuka å sköna =)

Min lilla grejj därnere på dragkedjan ramlade av på mina dyon chaps, så jag fick lämna in dom o sy poå ny dragkedja.

Men det va rju inte själva kvalitén på chapsen lixom, bara min otur att allt ska gå sönder typ :mad:

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 487
Senast: valy
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 902
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 883
Senast: geting
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 978
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka