Chacco´s Ass e.Chacco Blue

Flippeti

Trådstartare
Hej!
Skulle vilja veta mer om denna hingsts möderne.

http://www.reitanlage-plath.de/index.php?link=deckhengst
I annonsen står det att han kommer från samma möderne som Balou del Sol, men jag hittar inte kopplingen (förutom Sandro som är morfar, men det borde väl vara mer från just mödernet). Är visserligen rätt trött nu mitt i natten, så jag kan ha missat nåt totalt...
Tack på förhand :)

Senast ändrad:
Sv: Chacco´s Ass e.Chacco Blue

Jag hittar inte heller kopplingen. Chacco's Ass kommer från samma möderne som en Salida del Sol, men det ser inte ut att vara samma möderne som Balou del Sol.

Har inte med saken att göra, men vilket olyckligt val av namn till hästen. Chaccos åsna, alternativt Chaccos rumpa. Snyggt...

Förstår att hästen är tysk, och att det är tänkt att betyda Chaccos ess, men genitivapostrofen gör ju att det ser ut som att namnet är på engelska.

Jag hittar inte heller kopplingen. Chacco's Ass kommer från samma möderne som en Salida del Sol, men det ser inte ut att vara samma möderne som Balou del Sol.
Ja, jag tänkte också först att Salida del Sol kunde vara "länken" när hennes namn dök upp, men tyvärr...

Någon som är insatt i Chacco´s Ass möderne? Håller f ö med om att det är ett förfärligt namn :D Har kollat på pardenfokken och googlat, men jag har kanske missat nåt. Det finns väl en del här på buke som har mer källor än så.

Det står fel information på paardenfokken...

Chacco´s Ass är e Chacco Blue u Landlady ue Landfriese I uu Sandra uue Sandro uuu Anka uuue Arsenik

Sandra är även mamma till Balou del Sol

så där har ni kopplingen! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka