Cavalor Muscle Build

Sv: Cavalor Muscle Build

p12_sup_musclebuild_1.gif

Verkar inte som nån har använt.

Kunde man få en liten innehållsförteckning kanske medan du väntar?

Sara

Hittar tyvärr ingen inehållsförteckning :(

detta står på hippson:

Cavalor Muscle Build är en 100% naturlig produkt som accelererar och ökar uppbyggnaden av muskler.

Idealisk för sporthästar som sätts igång efter vila samt unga hästar som är under utveckling.
Cavalor MB innehåller aminosyror, örter och nukleotider.

jätte bra att använda till muskelfattiga hästar och hästar som sätts igång i arbete.

Okej, har du personlig erfarenhet av produkten? :)

tja du måste ju rida lika som vanligt annars händer det ingenting ;) men det funkar jätte bra om du har ett bra foder i övrigt. bygger upp musklerna snabbare och skonsamt.
ge det i perioder två veckor på raken, håll upp en vecka och ge d i två till : )

Okej... Funderar på detta tillskott till min 6-åring som är rätt muskelfattig för tillfället.

tja du måste ju rida lika som vanligt annars händer det ingenting men det funkar jätte bra om du har ett bra foder i övrigt.

...så vad tillför detta tillskott egentligen?:confused:

För en vanlig ridhäst som inte elittränas brukar det räcka alldeles utmärkt med just rätt ridning och en välkomponerad foderstat.

1350 på hippson och då räcker det i 30 dagar. Rätt dyrt. Men jag hoppas att man bara behöver använda en förpackning...

för att bygga upp musklerna snabbare och skonsamt ;) som att dricka sånna blandningar man dricker när man går på gym typ :P protein o sånt..

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 553
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: matson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka