Cavallo Weltmeister BILDER?

Primula

Trådstartare
Idag har jag köpt ett par Cavallo Weltmeister, oprovade. Jag har bara haft på ett par för kanske 10 år sen och då tyckte jag att de var hemska! Fast då var jag 13 år och vek haha...men eftersom det är så snygga stövlar så bestämde jag mig ändå för att köpa ett par nu:)

Ni som har ett par, är de så hemska i början som man har hört?
Efter hur lång tid kan man rida "normalt" i dem?
Kan man få se bilder på dem in action? För på produktbilderna ser de ju mest ut som hårda gummistövlar:D

Tack!

Sv: Cavallo Weltmeister BILDER?

Mitt gamle par er Cavallo Weltmeister, og jeg har vært veldig fornøyd med dem. Et gammelt bilde, hvor jeg rir med disse. Her er dem endel år gamle allerede:
n718261814_1779887_7542.jpg

Etter at mitt nye par som er König Sir har slitt hull bak etter kun 1/2 år, vurderer jeg faktisk Cavallo igjen som mitt neste par (det blir ikke ennå). Fordelen med Weltmeister er at de er billigere enn dressurstøvlene. Weltmeister er egentlig en allroundstøvel, men har ganske stive skaft likevel. Weltmeister er absolutt et alternativ for senere.

Mine Weltmeister var som støvler flest, ikke særlig gode å ri med i starten :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 823
Senast: mars
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 012
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 185
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden