Cavallo-stövlar

M

mxz101

Någon som har sådana och kan berätta om de är värda pengarna?

Jag hakar på tråden...nån som vet var man kan köpa Cavallostövlar över Internet/postorder?

jag har ett par cavallo piaff som är helt underbara.dom är helt klart värda pengarna och håller i flera år.

Jag har haft mina stövlar i över 20 år... :o Använde dom dagligen i massor med år, nu mer sporadiskt, men dom är fortfarande helt okej!

Jag har haft mina stövlar i över 20 år... :o Använde dom dagligen i massor med år, nu mer sporadiskt, men dom är fortfarande helt okej!

Har et par Cavallo Weltmeister jeg kjøpte tidligere i høst. Har begynt å få de "innridd" nå, og de er rett og slett helt fantastiske!

Jag tror de kostar runt 2000 och också heter 2000, sen finns det nog 3000 också och ev uppåt...

Tack för alla svar! Känns som jag ska satsa på det. jag har sett i alla prisklasser mellan 2000 till cirka 5000...

TIPS: Skaff seg et par "kork-kilar" til å bruke i starten. Da jeg fant opp denne geniale oppfinnelsen ble støvlene langt enklere å begynne og ri inn. Når støvlene har sunket seg ned til "normal høyde" kan du ta de ut.

Liknande trådar

Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 041
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
392
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka